poniedziałek, 5 lipca 2010

Narzędzie propozycji słów kluczowych w SEM i SEO

Narzedzie propozcji słów kluczowych (Keyword extension tool) używam zarówno w przypadku przygotowań do procesu pozycjonowania strony jak i jak element rozpoczynający tworzenie kampanii reklamowej w sieci reklamowej Google Adwords.


W przypadku pozycjonowania najbardziej przydatna jest opcja wyświetlania fraz i słów kluczowych powiązanych tematycznie z danym słowem, czy też frazą. Dzięki temu wiem jakie frazy i słowa kluczowe zaproponować w ofercie na pozycjonowanie strony klientowi. Często sami klienci nie wiedzą co sprzedają, a google im to podpowie. Narzędzie propozycji słów kluczowych zaproponuje nam takie frazy jakie notują największą liczbę wyszukiwań. Dzięki temu będziemy wiedzieć jaki ruch na stronie (traffic) możemy osiągnąć z danej frazy. Bardzo przydatne okazało się ono w przypadku pewnego nietypowego zlecenia na usługę pozycjonowania.


W przypadku określenia ruchu na stronie z wyników organicznych należy wykorzystać propozycje słów kluczowych w dopasowaniu ścisłym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz