środa, 7 lipca 2010

Dodatkowe linki w reklamie – rozszerzenie adwords

Już jakiś czas temu google wprowadziło przyjemny dodatek dla dużych reklamodawców, a mianowicie są to dodatkowe linki w boksie reklamowym w linkach sponsorowanych.

Jest to nic innego jak gadżet zwiększający liczbę kliknięć w reklamę. Linki ukazują się w reklamie, która zwycięża licytacje rankingu reklam i pokazuje się na pierwszej pozycji. Dodatkowym warunkiem, aby uzyskać możliwość prezentowania dodatkowych linków w reklamie jest bardzo wysoka jakość reklam i całego konta Adwords.

Najczęściej reklamy są prezentowane w kampaniach brandingowych jak poniżej:

Niestety z tego co zauważyłem nie tylko to ma wpływ na to czy mamy możliwość prezentowania dodatkowych linków w reklamie. Reklamy zawierające dodatkowe linki z tego co zauważyłem pojawiają się tylko u dużych reklamodawców, a co za tym idzie reklamy muszą być uwiarygodnione dużym budżetem i dużymi wydatkami. Przy kampaniach o budżecie do 5000pln w skali miesiąca nie udało nam się uzyskać możliwości prezentacji dodatkowych linków w reklamie.

Czyli co zrobić aby korzystać z tego ja, że przyjemnego i przyciągającego uwagę? Utrzymuj bardzo wysokie jakości reklam, dawaj wysoki CPC, utrzymuj reklamy na wysokich pozycjach i płać Google :-) i może staniesz się szczęśliwym użytkownikiem rozszerzenia reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz